Sponsors Federacion Galega de Taekwondo

Log in
A+ A A-

Artigos filtrados por data: Xullo 2018

Concentración de verán no CAR de Murcia

Agora que case tod@s @s nos@s deportistas están de vacacións, temos a Irene Montemuiño, Eduardo Rejo, Cloe Iglesias, Alma Pérez, Arlet Ortiz, Pablo Patiño, Tania Castiñeira e Ana Dosil traballando moi duro durante esta semana no stage de verán da Real Federación Española de Taekwondo, que se está a celebrar no CAR de Murcia. Xunto aos nosos deportistas, o técnico da Federación Galega Raúl Bouzas, apoiando e traballando cos nosos taekwondistas. O obxectivo desta concentración de deportistas de combate das categorías cadete, júnior e sub 21, é a preparación do Europeo cadete e sub 21.
 
Ademais, no día de onte Alma Pérez e Arlet Ortiz loitaron pola súa clasificación para o Europeo sub 21, que finalmente foi para Alma, ao gañar esta preselección por 8-4. Noraboa para Alma e moito ánimo para Arlet!! Moi orgullos@s de ambas!!!
 
E no CAR de Murcia tamén se está a realizar unha concentración de taekwondistas da modalidade de técnica, que están preparar o Mundial. Representando á Federación Galega de Taekwondo están Samuel Meilán, Gabriel Tembrás, Tom Fernández e Alejandro Fernández Fernández.
 
A traballar moi duro!!
  • Publicado en Novas

Liga taekwondo do Mace Sport

Lugar pabellón zona sur de Pontevedra (Mace-sport)

Sábado 4 de agosto

El pabellón está abierto a las 9:30 horas.

Competición a partir de las 10:00 dependiendo de las inscripciones

Iniciación, los que es la primera vez que hacen combate de competición

Infantil hasta 2006 o después

Adultos nacidos en el 2005 o antes

 

Es responsabilidad del club que cada deportista esté obligatoriamente federado y tener autorización los menores de edad

Cada deportista hace un mínimo de 3 combates

  • Se da tres puntos por combate ganado
  • Un punto por combate empatado, no hay punto de oro durante las liguillas
  • Cero puntos por combate perdido
  • En el caso de tener los mismos puntos para pasar de la liga a la eliminatoria, hacen un asalto de desempate de 1 minuto, igual que en un punto de oro.

Se usarán cascos electrónicos en todos los combates.

El primer clasificado de la liguilla y segundo clasificados, competirán contra el primer y segundo clasificado de siguiente liguilla en formato de semifinal y final

Sólo hay dos árbitros uno de portátil y otro de pista que dará los puntos de puño y adicionales de giro y las penalizaciones.

 

La liga es por edades, sexo y pesos.

Todos los deportistas se anotarán poniendo el peso natural y se hacen los grupos ajustando los 4 deportistas más próximos de peso, teniendo en cuenta edad y sexo, en caso de que haya pocas chicas y para darle la oportunidad de que hagan más combates, suprimimos la división de sexos y hacemos la liga mixta.

Se hace un pesaje de control al inicio de la liga.

Cada club facilitará material para una pista completa, (1 Portátil, un receptor daedo, 2 Cascos electrónicos, 2 petos electrónico, 2 transmisores de cascos, y dos de trasmisores de petos), los clubes que no dispongan de material sus deportistas deben pagar 5 €. Los combates de la liguilla son de 3 asaltos de 1minuto 30 segundo, sin desempate.

Los combates de semifinal y la final 3 asaltos de 2 minutos, con asalto de desempate si fuera necesario

Arbitran los dos deportistas que no compiten en ese momento

En caso de necesidad se harán 6 pistas de 7 x 7 para agilizar la liga

  • Publicado en Novas

Loito no Taekwondo Galego

O Taekwondo Galego despide ó noso compañeiro e amigo José Manuel Fidalgo Legido, ex secretario xeral da FGT ata abril de 2008, que faleceu no día de hoxe. 

Tanatorio: Albia A Grela (A Coruña). Planta 1ª, Sala 4. 

  • Publicado en Novas

Eu son DGAN

PROGRAMA DGAN 

SECRETARIA XERAL PARA O DEPORTE

XUNTA DE GALICIA

MÁIS INFORMACIÓN: 

Deportistas Galegos de Alto Nivel (DGAN)



A COMUNIDADE GALEGA CONTA CON 383 DEPORTISTAS RECOÑECIDOS COMO DE ALTO NIVEL, 143 MULLERES E 240 HOMES

En xaneiro do ano 2004 púxose en marcha o procedemento para o recoñecemento dos Deportistas Galegos de Alto Nivel (DGAN), co que se pretende recoñecer e apoiar aos deportistas máis destacados no ámbito nacional e internacional, incentivando a súa dedicación ao deporte de alto nivel.

Decreto 6/2004, do 8 de xaneiro,polo que se regula a cualificación dos deportistas galegos de alto nivel e os programas de beneficios dirixidos a estes.

Orde do 30 de maio de 2005 pola que se establecen os criterios para o recoñecemento dos deportistas galegos de alto nivel, en desenvolvemento do Decreto 6/2004, do 8 de xaneiro.

RESOLUCIÓN do 14 de maio de 2018, da Secretaría Xeral para o Deporte, pola que se aproba o modelo de solicitude para o recoñecemento da cualificación de deportista galego de alto nivel.

Está dispoñible en sede electrónica o procedemento PR948A para a solicitude do recoñecemento da cualificación de deportista galego de alto nivel.

Modelos de solicitude de RECOÑECEMENTO DA CONDICIÓN DE DEPORTISTA GALEGO/A DE ALTO NIVEL

Anexo I. Solicitude

Anexo II. Certificación de datos da federación deportiva

 

 

http://deporte.xunta.gal/index.php?idMenu=82&idIdioma=2 

  • Publicado en Novas
Suscribirse a este canal RSS